środa, 28 października 2015

Big News :D



Witam!
Z ogromnym uśmiechem na ustach zapraszam do miejsca pełnego moich kolorowych pomysłów:

czarszka.selino.pl


Przy okazji szalenie Wam wszystkim dziękuję za dobre słowa, wsparcie i za to, że poświęcacie czas na oglądanie moich filmów i czytanie postów. 

Dziękuję każdemu, kto napisał komentarz, dał łapkę w górę, włączył się do dyskusji, pomógł mi się rozwinąć podsuwając rady i pomysły.

Dziękuję też wszystkim tym, którzy oglądają i czytają w ciszy :)

Dziękuję, że uczestniczycie ze mną w tej niezwykłej przygodzie!

Pozdrawiam!
P.

PS - Gdyby ktoś przegapił ogłoszenie na moim FB - dziś ruszył sklep, w którym możecie kupić koszulki, torby i topy z nadrukami mojego projektu :) Takie proste, kolorowe - po mojemu :)

Dla ciekawych - za wzorami, które znajdziecie na koszulkach kryją się moje wspomnienia z dzieciństwa: to genialne uczucie, kiedy w końcu można było mazać farbami i duma z tego, że wyszło takie, jakie chciałam żeby było :)

Udało mi się przygotować dla Was kod rabatowy na dobry początek :) Na hasło nastart ucina z całego Waszego zamówienia 10% ;) Kod jest aktywny do 08.11.2015 :)

1 komentarz:

  1. Życzę sukcesów i powodzenia w prowadzeniu sklepu :)

    OdpowiedzUsuń