wtorek, 25 sierpnia 2015

Pierwsze wrażenie: W7, Catrice, Kiko, Bourjois, Nanshy i inne :D



Dzień dobry :D
Otwierałam, macałam, malowałam i przy okazji nagrałam Wam pierwsze wrażenie :D
A testowałam oto takie cudeńka:
- korektor Catrice Retouch Light Reflecting Concealer 020 Light Beige
- gąbka i pędzle Nanshy
- puder Bourjois Healthy Balance Powder 52 Vanille
- róż Smart Girls Get More 05 Face Blush Matte
- rozświetlacz Lili Lolo Flawless Silk
- baza pod cienie Catrice Prime and Fine Eyeshadow Base 010
- paleta cieni do powiek W7 In The Night Smoky Shades Eye Color Pallette
- maskara Sephora Outrages curl Very Bblack
- konturówka do brwi w żelu Inglot 12
- konturówka do ust Goldern Rose - kolor się starł :(
- błyszczyk Smart Girls Get More 3D 03

Jak wspominałam na początku filmu - to nie tutorial ;) To ja się bawię pierwszy raz kilkoma rzeczami i pokazuję, jak to wygląda :D
Udanego dnia!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz