niedziela, 23 sierpnia 2015

#gogogo czyli wszystko o mnie na siłowni :D

Hej.
W sumie nie bardzo wiem, jak mam zacząć tego posta. Zamiast długiego, lekko nudnego zapewne wstępu wrzucę więc całkiem ciekawy film, który wyjaśnia co i jak:



To już było. Dość dawno temu ;)
Kilka tygodni później - a w sumie 10 minut później, tylko edycja zajęła dużo czasu ;) - wrzuciłam też film o moich ulubionych rodzajach kardio:




Okazało się, że jest sporo osób zainteresowanych tematem i pojawiło się kilka pytań, więc opowiedziałam Wam szerzej o moim treningu i dlaczego założyłam czekoladowy zeszyt:






Temat się jeszcze bardziej rozwinął, a co za tym idzie wczoraj na YT wskoczył film z moim planem treningowym:



Obiecałam, że wrzucę Wam linki do filmów demonstrujących poszczególne ćwiczenia i zrobię ich spis.
Oto i one (kolejność ćwiczeń jest taka, a nie inna nie dlatego, że tak jest najlepiej, tylko dlatego, że ćwiczę na tym samym sprzęcie z Michałkiem i jakoś musieliśmy oba treningi dopasować ;) ):

TRENING FBW A:

1. Wstępowanie 
2. Wyciskanie na ławce płaskiej 
3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego
4. Wyciskanie żołnierskie
5. Uginanie ramion (biceps)
6. Unoszenie sztangi za głową (triceps)
7. Martwy ciąg
8. Ćwiczenia na brzuch z piłką lub unoszenie kolan do klatki piersiowej w zwisie.


TRENING FBW B:

1. Siady
2. Unoszenie bioder ze sztangą
3. Wyciskanie na ławce skośnej dodatniej
4. Wiosłowanie sztangą
5. Unoszenie sztangi do brody
6. Uginanie ramion z hantlami (biceps)
7. Prostowanie ramion z drążkiem (triceps)
8. Wspięcia na palce (łydki)


I to wszystko :)
Nazwy ćwiczeń są jednocześnie linkami do filmów osób, które potrafią je porządnie wykonać :D
Większość ćwiczeń pokazuje AdBuster ;) na treningu z Michałem Karmowskim z kanału Zapytaj Trenera, część Warszawski Koks a ćwiczenia z piłką Adrian Hoffman. Wszystkim ufam na maksa i uważam, że materiały warto obejrzeć, bo są naprawdę wartościowe.
Mam nadzieję, że post był przydatny ;)
P.

1 komentarz: