sobota, 11 października 2014

TOP 10 Hitów ostatnich miesięcy: kolorówka :)

Witam!
Mam dzisiaj dla Was TOP 10 moich kolorowych faworytów, których namiętnie używałam w ostatnich miesiącach :)
- Lakier do paznokci p2 Color Victim 970 Keep in Touch
- Pomadka p2 Pure Color Lipstick 042 Madison sQuare
- matowa pomadka Essence Stay Matte Lip Cream 02 Smooth Berry
- długotrwałe pomadki do ust Essence 07 Natural Beauty (różowa) 06 Bearly There (brązowo-fioletowa)
- tusz do rzęs Catrice Ultimate Lash Multimizer Volume Lash Mascara Black
- naturalny Khol - mój kupiłam TUTAJ
- cień mineralny Lili Lolo Orchid 
- cień w sztyfcie Kiko Long Lasting Stick Eyeshadow 49
- róż Earthnicity Minerals Glamuor
- sztuczne rzęsy Zoeva - niestety, nadal nie mam ich nazwy/numerka :(

Zapraszam na kanał Agnieszki, o której mówię przez prawie cały film :D:
https://www.youtube.com/user/82Inez

Do zobaczenia niebawem!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz